Reconditionari Casete de Directie Mazda
Reconditionari Casete de Directie Mazda – Firma noastra este specializata in servicii de reparatii casete de directie, pompe de servodirectie pentru autoturisme, rectificari chiuloase, scaun supapa. Reparatia casetelor de directie, a pompelor de servodirectie se realizeaza cu piese de schimb originale, respectiv simeringuri si seturi de reparatie produse de firme ce echipeaza original: CORTECO, ZF, STEFA, CFW.Prelucrari prin aschiere, atelier strungarie, Rectificari arbore cotit (vibrochen) la cotele de reparatie, rectificari chiuloase, planare, rectificare supape si scaune supape, inlocuire ghiduri de supape.
Ce nu constientieaza majoritatea utilizatorilor de autoturisme este faptul ca ca achizitionand un produs second hand din dezmembrari nu se cunoaste gradul de uzura si pentru o suma infirma, comparativ cu valoarea aceluiasi produs nou, original, multi dintre ei cumpara piese care se folosesc o perioada scurta de timp. Intre a cumpara o piesa second hand din dezmembrari si a reconditiona piesa deja existenta, recomandabil este sa aleageti varianta reconditionarii. Costul de reconditionare este mult mai ieftin fata de piesa noua! Piesa reconditionată are calitatiile unei piese noi. Nu reconditionam casete de directie de pe autoturisme accidentate. Caseta de directie are nevoie de noi.
Reconditionari casete directie - Etape
In ce consta reconditionarea casetei de directie
În ce consta Reconditionari casete directie:
- prespalare externa
- demontarea si spalarea tuturor pieselor componente
- rectificarea pieselor uzate (reparabile)
- inlocuirea pieselor vechi cu cele noi, continute in chitul de reparatie: segmenti, bucsi, simeringuri, OR-uri
- verificare pe banca de proba
Cel mai frecvent defect intalnit este cremaliera ruginita, care va strica simeringurile! Cremaliera rugineste din cauza unui burduf rupt prin care intra apa. Defectul se întâlneste des la masinile care au stat nemiscate, in parcuri auto, chiar daca sunt modele mai noi. Un alt defect este tocirea bucsiilor din interiorul casetei, din cauza caruia incep batai in caseta. Caseta de directie e cruciala pentru masina ta
Reconditionari casete directie - Simptome
Principalele simptome si defectiuni privitoare la starea directiei:
1. Volanul se roteste greu
- Strangerea excesiva a rulmentilor mecanismului de directie ori a articulatiilor acestuia precum si a organelor din caseta de directie
- Unghi de carosaj prea mare
- Unghi de inclinare longitud. a pivotului fuzetei excesiv de mare
- Strangerea excesiva a bratelor oscilante
- Lipsa lubrifiantului sau lubrifiant prea vascos in caseta de directie
- Uzura sau ruperea elementelor din caseta de directie
2. La rulajul rectiliniu, automobilul ‘trage’ intr-o parte (nu mentine directia pe teren plan orizontal’)
- Valori inegale ale unghiurilor de cadere pentru cele doua roti din stanga si dreapta
- Valori inegale ale unghiului de inclinare longitudinala ale pivotilor fuzetelor
- Convergenta rotilor dereglata
- Presiunea neuniforma in pneuri
3. Automobilul ‘trage’ lateral in viraje
- Raport incorect al unghiurilor de bracaj ale rotilor directoare
- Valori inegale ale unghiului de inclinare longitudinala ale pivotilor fuzetelor
- Valori inegale ale unghiului de inclinare transversala a pivotilor fuzetelor
- Montaj incorect al anvelopei pe janta
- Pierderea elasticitatii barelor stabilizatoare de viraj
- Uzura suporturilor de cauciuc ale barei stabilizatoare de viraj
4. Uzura prematura a pneurilor din fata
- Unghi de cadere incorect
- Unghi de inclinare transversala a pivotului fuzetei incorect
- Unghi de inclinare longitudinala a pivotului fuzetei incorect
- Convergenta rotilor incorecta
- Presiunea in pneuri prea mica sau prea mare
5. Rotile auto oscileaza
- Presiunea neuniforma in pneuri
- Valori inegale ale unghiului de inclinare transversala a pivotilor fuzetelor
- Unghi de inclinare longitudinala a pivotului fuzetei incorect
- Jante deformate sau dezechilibrate
- Jocuri in articulatiile directiei
- Roti sau arbori planetari slabiti
6. Marirea fortei laterale in suprafata de contact a rotii cu solul
- Convergenta rotilor dereglata
- Unghi de cadere incorect
- Uzura articulatiilor sferice ale mecanismului de directie
- Deformarea elementelor puntii din fata
- Uzura bucselor pivotului fuzetei
7. Pneurile fluiera strident la franari si in viraje
- Anvelope uzate
- Unghiul de cadere si convergenta rotilor sunt incorecte
8. Zgomot perceptibil mai ales in viraje
- Rulmentii rotilor uzati sau defecti
- Piulitele rotilor sau ale arborilor planetari slabite
9. Joc unghiular excesiv de mare al volanului
- Uzura elementelor din caseta de directie
- Uzura articulatiilor sferice ale mecanismului de directie
- Marirea jocului axial al rotii melcate sau al cremalierei
- Slabirea fixarii casetei de directie
- Uzura articulatiei cardanice a coloanei de directie
- Joc mare a rulmentilor rotilor directoare
Reconditionari casete directie - De ce sa ne alegeti
Servicii de top la un pret corect
Experienta
Personal cu mare experienta
Personal De top
Mecanici calificati si foarte experimentati
Pretul Corect
Raport calitate-pret excelent
Garantia Lucrarii
Oferim 1 an garantie
Echipa Profesionista
Calitatea Ne Recomanda
Tehnici moderne
Utilizam cele mai moderne tehnici si instrumente